ကၽြန္ေတာ့္ေဖ့ဘုတ္ေပ့ App ေလးနဲ႔သီခ်င္းအပ်င္းေျပနားေထာင္ၾကမယ္သူငယ္ခ်င္းတို႔

ကၽြန္ေတာ့္ေဖ့ဘုတ္ေပ့ App ေလးနဲ႔သီခ်င္းအပ်င္းေျပနားေထာင္ၾကမယ္သူငယ္ခ်င္းတို႔
 
 မဂၤလာပါကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းတို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ေဖ့ဘုတ္ေပ့ေလးကို APP တစ္ခုဖန္တီးလိုက္ပါျပီကၽြန္ေတာ္ဒီ FB Page App ေလးကိုတင္ေပးရင္ေကာင္းမလား၊မတင္ေပးရင္ေကာင္းမလားစဥ္းစားေနပါတယ္ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ Appေရးဆြဲသူတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါဘူး ကိုယ္သံုးဖို႔ပဲလုပ္တတ္တာပါ ဒီ Fb Page App ေလးထဲမွာ ထည့္ေပးထားတာကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတို႔အတြက္ အပ်င္းေျပ သီခ်င္းေလးေတြကိုထည့္ေပး ကၽြန္ေတာ္အသစ္တင္တိုင္း ဒီ APP ေလးထဲ ေအာ္တိုေရာက္ရွိလာပါလိမ့္မယ္ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္သီခ်င္းေတြကိုစုျပီး မ်ားမ်ားထည့္ေပးမွာပါ အခုေတာ့သူငယ္ခ်င္းတို႔စမ္းသံုးၾကည့္ေပါ့
ၾကိဳက္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘားရွင္းအသစ္မွာ စံုလင္ေအာင္ထည့္ေပးမွာပါ ကၽြန္ေတာ္စမ္းသံုးၾကည့္ထားတဲ့ပံုေလးေတြပါ ေအာက္မွာၾကည့္ေပးမယ္သူငယ္ခ်င္းတို႔ အားေပးမႈကိုခံယူလွ်က္ပါ ေၾကာ္ျငာေလးေတြကိုလည္းကလစ္ခဲ့ေစခ်င္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ဘုရားအတြက္ရည္စူးထားလို႔ပါ သူငယ္ခ်င္တို႔လည္း ကုသိုလ္ရမွာေသခ်ာပါတယ္ ကဲကၽြန္ေတာ့္သံုးထားတဲ့ပံုေတြေနာ္





                                              DOWNLOAD APP
အဆင္ေျပၾကပါေစ.......
                 အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္ ေၾကာ္ျငာေလးကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ကလစ္ခဲ့ေပးပါေနာ္
                              အဆင္မေျပခဲ့တာမ်ားရွိခဲ့ရင္ CBOX တြင္ေျပာၾကာခဲ့ပါေနာ္
       ပိုတိုေရွာ့ပံုမ်ားႏွင့္နည္းပညာမ်ားကိုတိုက္ရုိက္ရယူခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဒီမွာFB LIKE ႏွိပ္လိုက္ပါေနာ္
                           စကၠန္႔အတြင္းကၽြန္ေတာ့္ဆိုဒ္ကေန သင့္ဆီကိုအေရာက္ပို႔လာမည္။
                                          Photoshop &Techniques
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...